idag är en bra dag

idag är en riktigt bra dag. en sån här dag som aldrig får ta slut egentligen.
vaknade upp under samma täcke som en varm daniel, kan det bli bättre?

myste. missade en buss till rättvik vilket var sämst, snopet stog jag där på östra hamngatan och trodde jag var snabb. icke.

övningskörde, köpte massa mumsigheter på ica maxi, myste med ebba och tittade på "the gardian" och top model som back in the days. väldigt bra.
nu har jag badat och blivit sådär gosigt mjuk som bara ett bad gör en. nu ska jag måla naglarna och tvinga hit daniel.

jag vet att det alltid ska vara vi, jag har aldrig tvekat. du är det finaste som har hänt mig, det finaste jag har och du gör mig verkligen till den lyckligaste. jag älskar dig, älskar dig, älskar dig, dig dig dig!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0