Logiskt

Även detta år lyckades jag drabbas av denna förjävliga vinterkräksjuka. spydde två gånger i timmen hela natten mellan sön-mån. idag mår jag lite bättre, har lyckats få i mig lite blåbärssoppa och lite avslagen cola. det är framsteg!
jobbigt är ju att magen är ut och in och att idag måste jag & stina ställa in våra träningar eftersom båda är sjuka.

såhär ser i alla fall min vecka ut:
onsdag - fira daniel på ett eller annat sätt, eftersom han fyller hela 20 år! vi i DGF anordnar också musikcafé på arenan mellan 19.00-22.00 så det måste också besökas!

torsdag - skola och DGF-möte.

fredag - skola, öppen klass i hiphop för killar och sen party i bjurs!

lördag - jag och daniel åker till leksand för att kika på melodifestivalen!

söndag - städdag på persborg och årsmöte.

sådärja, nu vet ni vart ni har mig i veckan.

Några sovmusiktips kan jag också bjuda på, enjoy!

Säkert! - Någon gång måste du bli själv
Club 8 - Jesus, Walk with me
Lifehouse - Broken
Augustana - Boston
Hello Saferide - The Quiz


Inte så charmerande bild
Men den symboliserar trots allt
Att jag gillar
Min
Omgivning
Att jag gillar
Er



Kommentarer
Postat av: bulldegen

bli

frisk

kvinna

<3

2009-02-17 @ 14:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0