Två

Se på maken, två inlägg på en dag! Det är inte riktigt likt mig, men har man tråkigt så har man. Jag har just fått i mig lite riktig mat, vilket känns bra. Magen är lite obekväm, men det ska nog gå bra. fick storfrämmande en liten stund idag, Daniel var här! fast han höll sig på rejält avstånd om man säger så.. haha.

Nu saknar jag min lilla klass, mina små vänner och alla som jag känner. Tänk att två små ynka dagar kan kännas så oändligt långa.. Och när mamma kommer hem från jobbet på eftermiddagarna är jag sådär otroligt social, vill bara höra om allt hon har gjort och berätta vad jag har gjort. Inte för at det är så mycket mer än typ skriva lite blogg, smsa, läsa och sova men ändå!

& jag ska inte säga för mycket än men jag ser fram emot hösten med Daniel <3



Skönt att höra att du har det bra.
Tänker på dig och saknar dig varje dag.
Alltid bästa systrar!

Kommentarer
Postat av: BIG SIS

ah hej min allra basta syster! vad skont att veta att du tanker lite pa mig, jag tanker mkt pa dig kan jag lova! men har det hur bra som helst! vi blir kvar har i nongkhai i tva veckor till, sen aker vi vidare till laos och sen till vietnam. jag har sa mkt att beratta for dig!! men jag tar det pa ett laaangt mail snarast! love u alltid alltid du ar bast

2009-02-23 @ 08:56:53
URL: http://wokatochklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0