BARA VINKA

igår var jag och dansade hela dagen i rättvik och det var bara hur kul som helst. vi hade även styrelsemöte, vilket gick bra. jag är så peppad för hela dethär dansåret! mina och stinas danser är grymma (än så länge) och vi har gjort en bra planering. jo, så jag kom hem vid åtta, käkade middag med mamma, fläskfilé :) :)
sen hoppade jag i badet och bara myste tills daniel kom vid nio, vi lämnade mamma och hämtade lite kvarglömda saker hos cissi. sen åkte vi och köpte ben&jerrys och myste hela kvällen med O.C! världsbäst.

nu sussar han fortfarande men jag ska upp och simma på lugnet med några nära och kära! det känns bra fast jag har träningsvärk i vaderna efter igår.. 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0