en riktig onsdag

idag har varit en riktig onsdag!
började dagen med samhällskunskap, fast vi gjorde ingenting, jag är i princip klar med mig uppgift om könsneutrala äktenskap så jag ägnade timmen till att uppdatera mig i jespers liv som jag inte träffat på EN MÅNAD!! galet, men nu blir det ändring.
svenska inställd, glädje! baletten var rolig och sen åkte jag och daniel till ikea. verkligen grejen, jag köpte hand&fotkräm och daniel köpte julpynt för 9:- till vår framtida gran! otroligt bra köp. vi åt i alla fall och jag handlade sen två tröjor på BIKBOK :):)

det bar iväg hemåt efter några timmar, stannade till i hofors och jag var faschinerad över de otroliga priserna och hällde yoghurt över affären och över daniel vilket resulterade i skrattårar! åh bäst.

nu har jag tusen saker att göra, duscha, slinga håret, titta på dansfilm, plugga matte, plugga samhällskunskap. 
it´s gonna be a long night..    puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0