i say no

idag är jag sjuk, febrig, trött och hängig. usch, jag orkar ingenting. jag ska ge mina vitaminburkar en chans till tror jag.
det visade sig i alla fall att jag bara hade två lektioner idag, det var en liten tröst.
vi får se hur jag mår imorgon.
jag har i alla fall pluggat idag! duktig ida.
och så har jag tittat på andra avenyn
och så har jag sovit
och så har jag inte gjort så mycket mer

jag måste i alla fall ner till dgf mötet och informera lite, bli lite informerad. bord beställt på hammars ikväll vet jag dock inte hur pigg jag är på. syster kom hem igår och vi tänkte mysa lite. men vi får se vart vinden bär.
det är ju ganska mysigt att bara ligga hemma och äta varma koppen också.
varma koppen. mys. mums. pjamas. det blir bra.

happy kristihimmelsfärd, jag älskar dej daniel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0