my secret

godkväll alla mysiga/goa/sura/glada och allt vad ni kan vara läsare!

här sitter jag, mår sisådär fast jag är glad för jag har min storasyster här hemma några dagar. på måndag kör jag, mamma och pappa ner henne till arlanda, för hon ska ut på äventyr, närmare bestämt thailand! hur ska jag klara mig utan dig i fyra hela månader?! jag kommer dö lite smått här hemma ..

jag tog mig i alla fall ner på stan och på dgfmötet, det gick bra och efter det ringde det och mamma och julia hade bestämt sig för att äta middag hemma ändå, så på julias begäran blev det korv och mos! hahah sötnöten. jag har i alla fall fräschat upp mig lite, tagit ett bad, rakat benen, målat naglarna och plockat ögonbryn. sånt som behövs.

om en stund kommer daniel hit och vi ska nog se ett O.C avsnitt innan vi somnar! jag är besatt.



julafton 2008 - är vi inte söta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0