miss blue

igår var det chips och godis. hm..
sjukaste imorse när det helt plötsligt spöregnade! brutalaste uppvaknandet; daniels mobil skriker ur sig en jävligt jobbig signal och vibrerar så mycket så det ramlar ner från hyllan ovanför sängen, ner i huvudet på mig så jag vaknar och märker då att det spöregnar och eftersom det alltid blir så jävla varmt i våran lägenhet på sommaren så stog alla fönster på vid gavel. jag upp där och sprang runt och bums ner och somna igen. sjukt.

tog mig i alla fall upp kl. 9 igen och gymmade. nu har jag stekt och fått solsting litegranna, så fick ta en pause.
jag vill bada. förövrigt ska jag fika med tjejerna på waynes (hej stamgäst) ikväll och dit längtar jag.

och för er som undrar har jag fortfarande inte hittat nån av sladdarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0