en tisdag

det bästa som finns borde ju vara att hitta en helt sjukt bra och bara ha den på repeat hela tiden! gud jag har så nu och jag bara måste tipsa om denna helt underbara låt som bara är så jävla mysig
billy the vision and the dancers - overdosing with you
såja.

idag är det lika varmt som vanligt. jag har spenderat den delvis med lite jobb ute i korsnäs och sen med klara, ullis och ebba vid lilltorpet och stekte. bra dag. nu sitter jag hemma och dricker litervis med vatten som ska vara bra mot mina krampattacker i magen.. har inte haft några än idag så det kanske stämmer.
jag är ensam hemma för morsan har dragit till göteborg. det gillar jag.
stina har gjort illa fingret i en bokhiss. det gillar jag inte. tutan.
älskar min pojkvän.

hello saferide, can you give me a safe ride back to sleep?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0