la partaya, booyah!

okej, det kallar jag en minnesvärd vecka! sjukaste röjet på harrys på onsdagen, vila på torsdagen och sen var vi igång igen. fredag var galen, galnare, galnast! jag och mina kära kompanjoner i dgf började med champangefrukost hos jacob morén. sen bar det av till det ena efter det andra utspringer, där klass efter klass sprang ut. studenttåg och avsläpning av studenter från fyllevagnarna hähä, härligt! riktigt jävla kul - och då hade knappt festen börjat.

powernap på maestro, dgf laddade med diverse mat. sen började festandet, 14 studentskivor fick vi till och hej var det var sjukt galet. jag tappade bort det mesta jag hade och lite till, dock inte mössan haha, härligt. kvällen slutade i regn!

på lördagen hann vi knappt vara bakis innan det var dags för bal och alla var så fina så! lambo på hela jävla världen inne på harrys och sinnessjukt kul,varmt, svettigt och fullt. sen fick vi drinkbiljetter och bordet fylldes på med diverse och dgf fick lambo på sig och hej och hå. pink panther var kvällens dryck och då menar jag verkligen KVÄLLENS DRYCK. glömde räkna hur många det blev.. 

promenaden upp på jungfruberget var en del för sig, jag höll uppe humöret så gott det gick i spöregnet haha! grillad korv med bröd gjorde det sista lilla peppet större och jävlar vad vi sjöng. kallt som fan, blött som fan, kul som fan. snubblade i säng vid fem..

sådärja! studentveckan avklarad och jag saknar den redan. för vi har bara ett år kvar, ett år kvar, ett år kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0