pppppp

japppp, äntligen är biljetten fixad till peace and love, så imorgon blir det pepp! eller jag börjar redan nu..
idag har vi fixat och städat våran lägenhet hur länge som helst, sen for vi kosan när mäklaren kom och det var dags för visning.
vi for till torsång och åt och fikade och solade och myste.
igår förresten! söndag-måndag snarare, hade jag och stina värsta myset. hon är verkligen bäst!
imorgon ska jag jobba på sisu en sväng och sen blir det som sagt P&L, tagg tagg tagg tagg tagg. har inte vågat tagga förren nu och nu vart det mkt!

ikväll ska jag ta det otroligt lugnt, jag ska nog leka med min bästa daniel och kanske se en läskig film. eller göra gymnastik. eller dansa. eller något annat roligt! jaja.. jag vill koppla in min kamera, men vart katten har jag lagt sladden? tusan.

puss iaf!



se så lattjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0