Eftermiddagste är mums!

Efter skolan, som förrsten bjöd på ett oväntat matteprov, alltid lika härligt.. så bar det i alla fall iväg till Lager 157 eftersom jag ryktensvägen hört att det fanns converse i barnstorlekar till ett billigt pris. Tyvärr så fanns bara knallrosa, grön och gul. Nja.
Det var i alla fall en mysig stund med Daniel!

Kom hem för en stund sen och nu är det dags att börja göra mig iordning för kvällen! Pausar dock med lite te och mys en stund. Jag ska ta kort så får ni se när världens bästa tjej firar sin 18-årsdag. Tyvärr får ni nog kika hennes blogg för en detaljerad beskrivning av kvällen och kanske bilder från Etage. She will be there! (Hoppas vi åtminstonde) Här finns hennes blogg!

Ja, som ni ser är det en liten förändring här, jag och basse lekte lite med den idag.. Läs hans blogg Här

Nu ska jag duscha och hitta nåt snyggt att ha på mig! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0