En liten måndag

En liten måndag som började med att vi hade HLR - hjärtochlungräddning på idrotten. Det borde alla få en utbildning i tycker jag! Vem vill stå och inte kunna göra något om det händer något? Inte jag i alla fall!
Åkte hem efter bara två lektioner, febern steg och nysningarna kom allt tätare.. suck. Jag är så oändligt trött på att vara sjuk nu, c-vitamin och te hjälper inte längre. Hjälp!

Jag har i alla fall gjort lite nytta idag, jag har övningskört och det går mycket bra, landsväg, motorväg, stadskörning och start i backe. Det är så himla roligt så detta ska nog gå som en dans!

Nu ska jag laga lite mat och städa lite, mamsen är i Sälen över några dagar så jag är ensam hemma. Fast ikväll kommer daniel hit och gör mig sällskap, han är bäst!



The party is in you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0