18 18 18 !

idag fyller jag stor, etage, daniels balkong, körkort, myndig, 18, you name it - i got it! det känns kanoners och jag har hittils haft en förträfflig dag. började med frukost på sängen och jag fick en kamera som jag är vääldigt nöjd med. så nu kanske ni får se nya bilder här på bloggen.. hjälp.

dags för halkbana! det var verkligen hur kul som helst! sen hade jag körlektion med provuppkörning och jag fick några saker som ska finslipas inför det riktiga provet.. ajabaja. jag hoppas verkligen det går vägen (höhö) nu. håll hårda tummar för mig.

nu har jag legat i badet superlänge och läst teori samtidigt. dags att börja göra mig iordning, tjejerna kommer vid fem!



nya bilder kommer snart, håll ut!

Kommentarer
Postat av: ebba

JAAAA 18!

2009-05-05 @ 22:08:25
URL: http://withorwithoutcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0