creme de la creme

igår var mysigt för mig själv until my bf kom och gjorde mig sällskap, vilket var ännu mysigare.
vi åkte till nattöppet statoil och köpte ben&jerrys. alltid bäst!!
jag vaknade som vanligt vid halv nio och väckte daniel ganska snabbt hähä, tråkit att vara vaken själv ju.
vi stekte ner på stan och provade hur mycket kläder som helst (eller daniel gjorde) och jag snörvlade och hostade.

kilade bort och stekte på kålgårn med tjejerna en stund, gick hem till ebba och käkade grekisk sallad, tzatziki och bröd. mums! nu tar jag igen mig och vilar, vet inte om jag orkar gå ut och vara social ikväll. det vore kul att gå till seaside, men äh vi får se.

bjuder på några bilder från dagen;







nej, nu har jag magont, halsont, näsont, alltont! puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0