en ganska vanlig torsdag

idag tog jag mig en liten sovmorgon, det var skönt. jag har även legat i sängen och läst twilight .. underbara bok! jag är fast.
nu ska jag springa ner på stan och köpa ett par nya skor, mina är verkligen sönder! så det är dags om man säger så..
sen åker jag till skolan och ska ha lite engelska, lunch, klassråd, dans och svenska. hoppas vi får eget plugg på svenskan, jag sitter hellre på ett mysigt fik i stan än i ett tråkigt klassrum med sämst luftkond. och svettas. nej, fyfan.

sen tänkte jag få klart min uppsats om manligt och kvinnligt ledarskap innan det är dags för DGF möte på kopparhatten. våra mössor har kommit!!

och ikväll ska jag och daniel laga mat tillsammans och sen gå på teater. hihi! det blir mysigt för jag saknar honom nu när han jobbar hela tiden och vi knappt hinner ses.



basse strippar på dansen men det är okej för..
han är översexuell sexuell
han är kåt som ett djur
han borde sitta i bur!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0