jag vill ha fredag idag, vilket flyt!

fast flyt kanske är fel ord. jag har åkt på världens förkylning och halsont så det bara skriker om det.
jag som skulle på discopartey ikväll och ha en kanonhelg. istället ligger man hemma och snörvlar.. inte nu!!
fast hellre nu än studentveckan säger jag bara. ikväll blir alltså lugn, jag ska äta laxpytt, dricka te, titta på talang, nässpraya och knarka halstabletter. jag ska göra sånthär som jag inte riktigt har hunnit med i veckan, som att raka benen, noppra ögonbrynen och måla om naglarna. det blir fint det!
håller även på med en långsiktig rensning i mitt rum vilket känns riktigt skönt.
sen ska jag sova med bästa!




här är hon, söt som få med sin lite lätt röda allerginäsa! s-s-s-s-s-stina.
+ för delad ekonomi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0