lördag & ingenting

igår var helt underbart och helt sjukt lyckat! jag, stina och anna började här med peppmusik och fyllde magen lite innan vi åkte ut till cissi och förfestade. roligt folk och där fick vi också sällskap av ebba, ylva och amanda!
efter ett tag begav vi oss in mot stan igen och upp till etage, som bara var hur kul som helst. nu äntligen förstår jag min systers ständiga springande på slitage alla dessa helger, haha.

ja, en perfekt kväll helt enkelt. idag har jag tagit det sjukt lugnt, jag har varit duktig och städat mitt rum ordentligt, men annars har jag mest legat i sängen och tittat på so you think you can dance-klipp och robinson repriser. härligt!
snart får jag dock sällskap av en saknad filur, nämligen min daniel. ikväll ska vi bara mysa och ha det bra. tid för oss ♥







här är några bilder från kvällen, resten finns på facebook.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0