taggad till tusen

jag är taggad till tusen inför morgondagen och jag hoppas bara livet är med mig och allt går bra.
jag tänkte bjuda på några bilder på några saker jag fick igår;



en superfin korg med superfina saker av min älskling



en sommarplanering av stinabusen
och av henne fick jag även denna..



supersnygga väska som hon har sytt alldeles själv!!!



jag fick en välbehövd kokbok.. dags nu?!



ett supersnyggt "pannband" av bästa kusinen
& även denna godbit





jag fick lyxte och lyxchoklad av klara! so good



och visst fan ska gina tricot bruden bytas ut???!!

nu ska jag andas i fyrkant.
puss

Kommentarer
Postat av: ebba

hah! jag väntade med spänning under hela inlägget och där, sist men ändå högst på tronen, kom det! :D

2009-05-06 @ 18:48:31
URL: http://withorwithoutcontrol.blogg.se/
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-11 @ 16:50:26
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0