Bäst på fest

Finally friday. Verkligen helt underbart. Mest skönt av allt är att religionen som vi har kämpat så med, äntligen är klar. Puh. Vi hade bara dans idag och slutade 11.40, så jag är hemma och myser i sängen bara. Håller på att somna hela tiden, jag ska nog ta mig en powernap.

Jag lyssnar på soundtracket från twilight och längtar efter att få se nya New Moon.

Idag åker Daniel till Uppsala, im going to miss him, men det är bra med lite tid ifrån tror jag också. Idag har jag köpt nya skor, eller jag beställde dom till Borlänge så Linnéa fick hämta dom, tack hjärtat! Supersnygga mc-bootsliknande. Ni får se sen!

Pratade nyss med syster som är påväg till Göteborg, lyckans ost! Jag hade inte haft något emot att följa med.. Men detta kommer bli en kul helg ändå, believe me girls!





Sista bilden på representera att DGF verkligen är bäst på fest!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0