Måste sova...

Jag har haft en bra dag i skolan, fina Stina har färgat håret och ser ut som mig för några månader sen, så fin så! Sen jobbade jag med underbara Tarlan någon timme, vi var duktiga och effektiva, as usual.
Middag hemma med familjen, nya familjen, jag gillar oss.
Sen åkte jag och "dansade fristående" men det vart inte mycket gjort, vi slutade hemma i Theréses soffa med filmmys och tända ljus. Supermysigt! Jag hann även träffa Linnéa däremellan. Fina Linnéa. Tänka sig va mycket fina människor det finns i mitt liv. Jag är lyckligt lottad.

Och under omständigheterna så mår jag faktiskt bra. Det är som om en sten har lyfts ur hela mig. Samtidigt är det fruktansvärt.

Nu måste jag sova innan jag somnar med datorn i knäet. Citerar ännu en fin väns tatuering,
"Life is for those who live it" Ja, det stämmer bra. ♥



Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0