Morgonstund har vad i mun?

Ja, godmorgon. Jag vaknade nyss, nu ligger jag i min säng och lyssnar på nya favoritmusiken. Missa INTE! Alla som har varit på bio inom den senaste tiden kommer känna igen denna. Ja, jag var på bio igår med my favoritecouple Stina och Gustaf. Vi såg Bröllopsfotografen och den var grym enligt mig!

Annars gick kvällen ut på att se ungefär hundratusen avsnitt av Desperate Housewives, när jag och Ebba är igång så blir det lätt så. Vi lagade iaf världens godaste vegetariska lasange och åt glass och sov i soffan, mycket bra, mycket mys.

Idag ska jag upp på lugnet och heja på alla gympalag som har tävling idag. Tre tappra blondiner på läktaren med pompoms kommer bli farligt! Jag är pepp. Sen får vi se hur kvällen blir, jag kanske drar till Rättvik och lattjar lite.



let me lay down beside you, let me always be with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0