Sometimes love comes around

Torsdag betyder för mig dans hela dagen och oftast jobb. Vilket det blev även idag.
Så torsdagar är bra. Mycket bra.
Jag och Tarlan hann även med att äta och fika på stan, hon är en fin vän ♥
Sen såg vi teatrarnas (eh) monologer, vilket var helt sjukt bra, dom har verkligen blivit bra.
Pang på till Arenan där Bra&Begagnat hade modevising och massa folk gick modeller, bra bra.
Jag ville fynda en snygg kavaj, men jag håller verkligen i pengarna inför USA nu. Måste!

På lördag åker Ebba till Spanien, vem ska jag titta på DH och göra snickerskaka med?
Vem ska jag prata skit med? Vem ska jag vara sur med? Vem ska laga min mat?
Tur att det bara är en vecka.

Ps. pluset med att hon åker är att jag får sova i hennes mysiga loftsäng, JA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0