Tigerlily

Vilka dagar, jag är helt slut. Hela veckan har bestått av plugg och träning. Springrundor blandat med hydroxidjoner, vilken combo. Ja, faktiskt. En himla massa dans också. Igår hade jag och Linnéa en bästkväll uppe på Lugnets relaxavdelning och sen blev det O.C och tv-spel hos Daniel, trevligt och bra.
Idag har det endast varit skola typ till kl. 17. Sjukt!
Jag, Elin och Sarah var överlägsna på att labba och speciellt labbrapporterna.

Annars roar jag mig med att fnissa åt mina knäppa kompisar som har dietvecka och bara äter halvfabrikat, godis, chips och äckel. Fyfan säger jag bara. Imorgon ska vi dansa modernt hela dagen och jag längtar.

Dunderkvalité!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0