whale and the kwale

Det är äntligen helg! Sjukt hur fort veckorna går nu, jag hinner knappt med.
Twilightdagen var underbar, men kall. Jag tror att filmen kommer bli riktigt bra! Eller jag hoppas det i alla fall.
I Torsdags köpte jag och Stina biljetter till New Moon premiären. Vad händer? Vi somnar hemma i min säng. Det är inte sant. Jo, det är sant. Jag vill dö när jag tänker på det.

Igår dansade vi exakt hela dagen igen, först i skolan och sen på Persborg. Idag blir det Ola all over. Förhoppningsvis i alla fall, beror på prio. Prioritera, prioriteringar, äh jag orkar inte.


Dagens musiktips; Relay Race

Det blod som jag trodde var stilla, det fick du att rinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0