DH

Dagen gick så att jag och Ebba lagade (eller mest Ebba) mat och sen gick vi på promenad i regnet och köpte naturgodis och frysta hallon. Sen lagade Ebba (igen, haha) världens godaste grej, med hallon, yoghurt, krossat naturgodis och nektariner! Mums! Sen kollade vi på Desperate Housewives (kärlek) och nu sitter vi framför varsin dator och jag skriver på min projektarbetsplan. Det går fint!
Imorgon har jag bara två lektioner, efter dom ska jag nog träffa upp min mysiga farmor en stund. Klockan fem blir det storstädning här hemma och då ska allt bli så rent och fint :)
Nu ska jag duscha länge, tvätta håret, raka benen, noppa ögonbryn, smörja och fixa, jaaa bra.

Och dig, Daniel. Dig älskar jag bara mer och mer för varje dag som går. Du är bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0