GOING IN

Torsdag eftermiddag. Redan! Eller kväll..
Dagen har bestått av det jag älskar mest - dans. En hel dag med modern dans, vi har en underbar lärare, Cattis Persson, och så får jag dansa med min finafinafina klass. Ni är bäst.
Sen har Stina, jag och Moa köpt en MASSA godis och suttit i min säng och pluggat religion hela eftermiddag/kvällen. Gilla-knappen!
Nu åkte dom precis och jag kopplar av i min underbara säng. Jag älskar den verkligen. Har köpt höga ben så den står liksom högt upp och har en massa kuddar och täcken och mys helt enkelt. Som det ska vara.
Nu väntar jag mest in Ebba för vi ska fortsätta vårat Desperate Housewives maraton.
Imorgon åker ju jag till Göteborg, så jag förstår inte riktigt hur jag ska klara mig utan DH! Det har blivit en del av vardagen liksom haha. Men det ska bli mysigt i götet med lilla mamma.
Jag saknar henne.

Ja, jag har helt snöat in men hallå liksom?! Hur bra är inte detta?!



Måste få in ny bra musik på min ipod tills imorgon. Och ladda upp med film. Och böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0