I´d rather be with you

Idag har vi haft mössutprovning! Min dundermössa kostar 1000 kr, tur att man är med i DGF hihi.. Den är så fin!
Idag tänker jag lite extra på min fina syster som börjar sitt nya jobb i långtborta England. Jag saknar henne.
Vi har haft dans hela dagen, och det är så underbart. Jag älskar min klass. Mer och mer. Nu sitter jag i min fina höga säng och dricker te och lyssnar på Joshua Radin, han är kungen.
Snart ska jag ut och springa, sen blir det ner på teatern och kika genomdrag, middag hemma och förhoppningsvis avslutas kvällen hos Daniel framför hans 50 tums tv och Twilight! Mumsigt. Snart kommer ju nya filmen! Jisses.
Kamerasladden är fortfarande borta..

Så jag visar vad jag gillar just nu istället. Enjoy!


Min fina studentmössa

Min fina pojkvän

Mina fina vänner

 

 


Kommentarer
Postat av: ebba

ofta kofta softa du tog brilliantmössan med doft som håller i tio år med allting till! va det pommes till också eller? hih plusmeny ;)



ps. jag har en kamerasladd, tur att vi bor ihop. ds.

2009-10-01 @ 19:31:45
URL: http://withorwithoutcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0