Livsglöd

Igår var det mys, uppdateringar och förfest hos Amanda med flickorna plus bihang, trevligt. Sen drog vi till Etage där vi även mötte upp hela min underbara klass! Kvällen var galen, galen, men galet kul. Vi röjde till stängning och promenerade (haha, powerwalk?!) sedan hem till Basse som bor på kvarnberget, gud våra fötter vara en nära döden upplevelse) Bums i säng, mys med klass, vi är bäst! Uppvaknandet imorse var dock inte lika kul, jag hade inte med mig ett skit, INGENTING! Men vi komponerade ihop nåt som höll för dagen. Åkte till skolan efter en hejdundrande (förbehövlig) frukost. Mycket skratt på bussen, haha. Herregud. Dans hela dagen, hem fort som tusan i gårdagens kläder och sen dess har jag legat i min säng i morgonrock och skrattat åt gårdagens bravader med Ebba. Vi gjorde nyss lite snabbmakaroner och nu är hon och spelar fiol.. Jag ska fortsätta läsa min underbara bok, är nu inne på andra boken i triologin..



Idag myser jag till denna underbara låt!

Kommentarer
Postat av: BasC

jag ÄLSKAR böckerna!! söta du*

2009-10-09 @ 12:06:54
URL: http://BasC.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0