OJ!

Dålig uppdatering. Men det är OK! Faktiskt. Vad hände sist? Jo. Jag hann med nästan allt. Är inte riktiiigt klar med religionsskiten, men det ska bli klart imorgon. Sådetså.
Helgen bestod av fredagsmys framför Idol med tjejerna, lördagsjobb på teatern, mysmiddag med Daniel, 18årsparty i Vika för Basse, lite mys hos Bea innan jag och Stina åkte hem till mig och stupade i säng, trötta som satan.
Idag chillade vi och insåg att vi fick en timme extra, sen har det varit bilåkning för hela slanten.
Kan förenklas med Kul-i-bilen-CD, Ipod (thank god!) och godis. Hm.
Mitt godisförbud börjar imorgon.

Det har inte varit så bra kameradagar. Men skitsamma.

Det finns många fina själar i mitt liv! NI VET VILKA NI ÄR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0