Pop! Goes my heart

hej. först ska jag berätta om igår, kursstart på med dansen och jag undervisade i cheerleading (tillsammans med stina) , hiphop och disco. det gick riktigt bra och var riktigt kul! sist ut, mörkt och läskigt som vanligt. ingen kvar. sätter mig i bilen för att åka hem. den startar inte. provar igen. startar inte. provar tiotusen gånger till. panik. ringer daniel. inget svar. panik. ringer hem till daniel. han är inte hemma. panik. daniels pappa ringer upp och får fram vad felet är. "finns det någon i närheten?" eh.
jag hittar några män som kan hjälpa till och putta. en sätter sig i bilen och ska bara prova lite säger han. vrider på nyckeln. och bilen startar på första försöket.

blond och dum? kanske.
jag körde raka vägen till falun och vågade inte stanna en enda gång. puh!

idag har jag ätit lunch med DGF och evelina från abc-gruppen, trevligt och gott. jag har också shoppat en tröja, en kofta, två skärp, ett halsband & en kavaj. mycket nöjd :)
sen har jag gjort ett sjukt duktigt jobb i min garderob! det behövdes vill jag lova.
nu har jag träningsvärk. choklad och veckorevyn nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0