Ledigt i Göteborg

jag är i göteborg och firar påsk med familjen, supervårigt och superskönt.
idag har jag och julia varit på stan och jag har provat 34876238 studentklänningar, snacka om att göteborgs utbud är bättre än faluns..
hursomhelst så fanns det faktiskt många fina. imorgon ger vi oss ut på mer jakt, men jag har några favoriter.
jag har alltid tänkt att jag ska ha en helvit studentklänning, men börjar komma in mer och mer på något slags mönster.
en av mina favoriter har stora rosor, superfin!

ikväll ska vi basta och spela spel. jag njuter av att ha lov och ledigt, och att inte vara i falun.
efter lovet är det 8 veckor kvar..



resten av lovet ska jag spendera med matteboken, KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0