Freezzzzing

I fredags var det party de la party som bara den. I våran lilla lägenhet på inte alls många kvadrat tryckte vi ihop säkert 30 pers. Varmt men kul! Det blev shottar och pyramiden. Jävligt kul alltså. Och dagen efter endast en timmes sömn var det bara att gå upp och jobba i 9,5 timmar. Herregud. Men nu har jag hämtat mig, så ni kan vara lugna, haha. Idag har vi varit lediga så jag och ylva har hängt nere i stan eller byn kanske man ska kalla det. Fikat, fixat norskt personnr, bank och kikat i affärer. Mys! Sen skulle vi gå hem och det var FRUKTANSVÄRT kallt. Jag höll på att gå av, helt sjukt. Men det gick bra och nu ligger jag i soffan och börjar tina upp. Gött vill jag lova! Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder.. lite..

Första festen. Någon galen jävla brud..

Sen skulle det tydligen stretchas. Bra där.

Julia schveper.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah alltså ida! vad är grejen med att jämt stretcha på fyllan? dansare är vi allihopa, jaja. PUSS :-*

2010-12-22 @ 22:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0