att göra - eller inte göra?

Vi (jag och ebba) har verkligen försökt plugga idag. Och har väl gjort det. Litegrann. Ganska väldigt lite.
Jag kommer få en smäll på käften imorgon för att jag inte är klar med svenskan, men efter lite utrop på facebook har jag förstått att jag verkligen inte är ensam om att få en käftsmäll. Pju!
Saker vi i alla fall har gjort:
- legat i min säng och pratat
- skrivit inbjudningslista till våran studentskiva
- handlat på ica maxi
- skottat snö
- hemlagad pizza till middag
- jag har bakat inför samhällskunskapen imorgon
- och pluggat (lite)
- tittat på blåsningen
- lyssnat på musik
- tänkt gå ut på promenad
- klagat på det fina vädret
- peppat inför studenten



Det kommer bli en lång natt, förvänta er sms.

Kommentarer
Postat av: ebba

ooo sicken aktiv och underbar dag!!

2010-02-08 @ 09:04:51
URL: http://withorwithoutcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0