Be a man!

Igår var vi på Etage, det var jävligt roligt, jag tog på Peter Siepens mage och drack helrör. Sen spårade det.
Nu är jag mest jävligt förbannad på det mesta. Framför allt på skolan, kärlek och mig själv.
Skolan - för att jag har så jävla mycket att göra och denna vecka är helt jävla sjuk. Jag skiter i alla världens barn för denna vecka och det är fan mest synd om mig.
Kärlek - just nu är kärlek sjukt överskattat och jag har starka funderingar på att leva som nunna resten av livet. Jag blir irriterad när jag tänker på det och därför skiter jag i det. Är man inte lyckligt kär eller lycklig singel så kan man lika gärna gräva ner sig.
Mig själv - för att jag störs av sånthär småskit, som skola och kärlek. Fan, be a man. För att jag inte gör allt jag borde. Dålig människa.

Min favoritlåt
, alla kategorier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0