DO YOU WANT TO BE HAPPY?

Jag älskar morgonen. Jag älskar att vara vaken själv, se hur världen vaknar omkring mig.
Det finns inget finare än nu, när solen sakta lägger sig över snön och långsamt gör himlen ljusare.
Det är tyst, inte pinsamt eller jobbigt tyst, utan bara lugnt, skönt och tyst.
På morgonen gör du dina val, hur vill du att din dag ska bli?
Du kanske stressar, eller kanske tar du det lugnt. Går du upp i tid eller försover du dig?
Delar du din morgon med någon?
Någon som kanske gör din morgon ännu vackrare.
När jag vaknade tidigt imorse fick jag en godmorgonpuss. Det gjorde min morgon lite vackrare.



Vakna med musik. Här är tre av mina bästa morgonlåtar.

1
2
3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0