Etage, Dans och NDUs "succé"

Det blev en galen kväll på etage, som började med rolig förfest hos Magnus som fyllde 18.
På etage var det 80tals tema och un tiss, un tiss. Massa dans & halva priset.
Som pricken över i fick jag krypa ner med min bästa.

Idag var det dock inte lika fantastiskt. Haha, jag överlevde och mer än det. Dans hela dagen i skolan, dans och DGF-möte på arenan och sen har jag och mamma varit på Lugnet. Simmat och relaxat. Awesome!
Nu ska jag göra klart min harmonidans och plugga matte. Tjing!

Haha NDU tycker att besöket på Hbo var en succé..
http://www.ndu.nu/v/Succ-fr-NDU-p-Haraldsbogymnasiet-i-Falun_189.aspx

Min nyaste älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0