Felsms.com

Häromkvällen låg jag och en av mina vänner i sängen och skrattade åt felsms.com, hånade folk som hade skickat så fel och det hade blivit pinsamt o.s.v.
Hon var på krogen igår och jag smsade henne imorse och frågade hur det hade varit.
"Det var skitkul, men jag har ett svagt minne av att jag kissade i mitt rum!"
Jag skriver nåt tillbaka, men hinner inte ens få leveransrapport innan jag får ett till sms.
"Fan Ida, felsms.com på riktigt! Jag råkade skicka till din pappa!"
Hon hade alltså lyckats få iväg första smset både till mig och min pappa.
Så sjukt roligt och det gjorde verkligen min dag!


Hur snygg och sann är inte denna?
Du hittar den på http://www.wildfoxcouture.com/shop/mathsucks-oversized.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0