Her Morning Elegance

Eftersom jag inte hade fått nån semla på hela dagen igår, så tänkte jag faktiskt vara en dålig människa och ta bilen till ica bara för att köpa en liten semla, men just när jag står i hallen smälls ytterdörren upp och fyra semlor kommer hem som på beställning. Lycklig!

Inatt vaknade jag av att jag hostade som en dåre, så jag är hemma idag med. Dock har febern gått ner, det är skönt. Hittils har jag inte gjort nåt vettigt idag, jag ligger fortfarande i sängen, pillar lite med årsbokslayouten.
Jag är ju en av två som är med i hbos årsbokskommitté, haha klas och jag är en bra kommitté faktiskt. Och snart ska inloggningsuppgifter ut till alla på skolan, men först vi ska leka lite.. hihi.



Och bara för att jag har så tråkigt så bjuder jag på två låtar of the day!
Nr 1 & Nr 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0