Min nya vän Skolan

Har precis gjort det förbannade naturkunskapsprovet som jag har pluggat till hela dagen. Det gick bra, nu är det över, tack gud. Då var det bara att börja plugga inför matteprov imorgon då. Ljuva estet är inte så ljuvt..
Skolan har blivit lite av min nya bästa kompis. Jag spenderar mer tid här än hemma känns det som.
Även om min nya vän är ganska otrevlig och smutsig (eftersom skitmoderaterna har dragit ner på skolans resurser så får vi städa själva framöver) så mår jag bättre än vad jag har gjort på länge.

Imorgon är det exakt 4 månader tills alla småkryp som är födda 1991 tar studenten.


Kommentarer
Postat av: klas

OCH JAG!!!!!!!!!!!!

2010-02-10 @ 16:36:28
URL: http://germsofperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0