bäddat golv

Igår lekte jag med Therese och sen med Daniel, det var roligt.
Idag har jag tittat på Hbos sämsta cabaré någonsin och ångrat att vi inte var med.
Synd att alla faluns nior såg just denna cabaré, nu kommer ingen välja Hbo..
Jaja, inte mitt problem för snart tar vi studeeeenteeen!!!
Jag kom nyss från jobbet och nu ska jag duscha, för ikväll ska jag, mamma, jonte och julia ut och äta.
IKVÄLL; PLUGG!



Dagens outfit is mjukiskläder
Och ja, mitt golv består av en bäddad madrass efter övernattningar.
Man kan somna vartsomhelst i mitt rum nu, fenomenalt!

Kommentarer
Postat av: Yohanna

DIN SNYGGA JÄKEL! Håller med om cabaré. Totalt fiasko! Bara ettor som sög + att dom tog bort vårt nummer. Vad tänker dom med? Jag fick inte ens vara med :( ni saknades... puss<3

2010-01-14 @ 21:55:55
URL: http://yolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0