dagens

Idag har jag sovmorgon, vilket är underbart!
Jag har sovit länge, vaknade helt täppt i näsan, jag får panik att jag aldrig blir frisk. Därför stannar jag hemma en stund till, och hoppar över dansen i skolan. Vilket suger, men jag måste bli frisk nu.
Idag ska vi ha årsbokskommittémöte äntligen. Ska bli så himla kul att komma igång med det och jag hoppas att alla är peppade, för det är jag. As always!
Sen ska vi ha naturkunskap b i hundratusen år och idag ska vi skicka in vårat arbete, som abslout inte är klart, så vi har smått panik och därför måste jag sätta mig med det nu också..
Idag ska jag också leka med Therese och göra klart lite fristående är det tänkt. Kul!

Dagens låttips & så en liten bild



Tessan och Frida

...och förresten så lever jag numera det otroligt nyttiga livet, därmed inget godis och ett antal andra regler, jag längtar efter ett må-bättre kort och efter dansen igen. Varför inte lite gymnastik, tessan?

Kommentarer
Postat av: tessan

de absoluta klockrfenaste kortet.. haha.. men okej den bjur jag på.. ;) inte mycke till dans blev de men tankarna går och mat fick vi i oss.. ;) på fredag kör vi hårt.. :D haha.. blåmärken och träningsverk.. me like tigerbalsam.. :D puss påre..

2010-01-13 @ 20:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0