för många minusgrader, garderobsproblem and my friends ben&jerry

Eftersom det är typ 7326628429 minusgrader ute så skiter jag i att gå ut och klär på mig hur mycket som helst och lägger mig i soffan istället. Jag har faktiskt varit ute idag. Litegrann. Jag var hos Daniel och åt lunch, gick i princip fram och tillbaka från bilen till husen. Åkte till Jysk (hata, hata, hata) och fick konstaterat att jag kan lämna tillbaka min garderob som är dum i huvudet och få pengarna tillbaka.
Jag ska bara hitta ett sätt att ta isär den.
Och hitta nånting att lägga in den i så jag kan köra den till Jysk.
Och komma på vart jag ska förvara mina kläder tills jag har hittat en ny.
Och åka till Ikea och köpa en ny.
Jag har det verkligen jobbigt som ni hör.

Ikväll ska jag och världens bästa tjejer ha SATC maraton och sleepover med tillhörande Ben&Jerrys. Cant wait!


Ps. Jag hatar kameror och deras laddare och batterier och allt som hör till, speciellt när dom inte finns. Nånstans!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0