Over and out fjortiz!


What a day.

Börjar med friståendeträning i Grycksbo och det börjar arta sig.
Hoppas gympatjejerna blir nöjda nu bara..
Efter en snabb lunch hemma, åkte jag till Rättvik och dansade.

På tisdag ska nämligen jag och några fler dansa på en miljögala uppe i Rättvik,
där också mina kusiner från Stockholm ska spela, vilket jag fick reda på idag.
Och så visade det sig att dem behövde skjuts ner till Sthlm igen redan samma kväll,
så nu är det bestämt att jag och Ebba ska köra ner dom på kvällen och sen ska jag sova
hos systeryster som nu har flyttat till Stockholm. Spontant och kul - I like!

Jag fyller mitt liv med tusentusen saker att göra..
But still!
Nu; godnatt!


Kommentarer
Postat av: klas

Jag ska också vara med wiiiiiie

2010-01-25 @ 00:32:53
URL: http://germsofperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0