Surande bussmissare

Igår dog vårat internet, så ingen uppdatering.
Jag spenderade i alla fall kvällen med matteböckerna.
Fan va bra jag är!






Imorse fick jag ordentlig sovmorgon.
Det resulterade i att jag var så seg på morgonen och fick springa till bussen.
Missade den med en sekund.
Jag hatar att missa bussar.
Surade i en kvart på en bänk på östra hamngatan.
Gick in på H&M när dom öppnade kl 10 och surade där istället. Suck.

Sen fick jag i alla fall dansa och då blev jag glad igen.
Roliga och svettiga modernlektioner, det är min melodi!


Mysfikade med min fina vän Stina efter skolan. Vad skulle jag göra utan dig?!
Nu ska jag ägna mig åt religionsuppgiften som skulle varit inlämnad... förra veckan.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0