23.45

lördagkvällen slutade med förfest på knoppen, etage och maestro. kanoners! (jag höll dessutom mitt vita löfte och höll mig därmed nykter) ännu mer kanoners.
idag söndag har jag varit i vika hos bea och myst och koreograferat inför produktionen (första veckan i maj på haraldsbogymnasiet, missa inte!) sen åkte vi till borlänge och kikade på sarah som hade drillshow! det var grymt bra och hon var superduktig. en outforskad värld för oss, men det var superroligt att se i alla fall.
avslutade kvällen hos klara där det bjöds på middag, yatzy och johan falk ♥

ps. jag har samhällskunskapsprov imorgonbitti, jag började plugga idag. bra ida, lycka till. sistaminutenplugg är väl det trevligaste som finns? oo ja! snark. godnatt! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0