das listas fritas

Senaste

Låt du hörde: erik hassle - the thanks i get

Film du såg:
johan falk

Mat du åt: skolans pannkakor

Kram: ylva på bussen

Puss: hmpf

Känslan: frusen

Resa: stockholm förra helgen

Glädje: varje gång jag tänker på studenten

Dröm: minns i princip aldrig mina drömmar!

Person du träffade: nån tant när jag var ute och promenixade

Personen du pratade i telefon med: mamma

Personen du fick sms av: nils

Gången du var utomhus: nyss på promenad

Gången hela din familj åt middag tillsammans: hela? det var flera år sen

Saken du köpte: inträde till drillshowen igår haha

 

Allmänt:

Ska bli skoj: att ta studenten

Ska inte bli skoj att:  plugga matte ikväll

Sparar till: resan till usa

Pålägg som gäller: skinka, ost, tomat

Önskar att jag var bättre på: matte

Dagens dryck: vatten, ständigt vatten

Vad saknar du: kärlek

Tre band/artister: erik hassle, the sounds, paramore

Vad har du gjort idag: skrivit samhällskunskapsprov, ätit pannkakor, gått på stan, promenerat

Brukar du svära mycket: en del, ja

Hur tidigt stiger du upp: runt 7

På helgerna: när jag vaknar

Vad ska du göra ikväll: dgfmöte, springa och plugga matte

Hur många timmar sover du per natt: försöker komma upp i 8..

Vem är snyggast i världen: shit. den tåls att tänka på

Vad är det för veckodag: cheap monday baby

Bästa saken som hände mig förra sommaren: hände mig? typ kärlek

Favoritplagg i garderoben just nu: mums, min nya skinnjacka

Längd: står på tå för att nå golvet

Vikt: jag räknar storlekar istället för kilon

Byxa eller kjol: byxOR

Senast utlästa bok: i skuggan av san siro

Mitt rum kan beskrivas som: städat (just nu..)

Jag tränar: oftast varje dag, allt möjligt, jävligt bra

Jag ville bli när jag var liten: sjuksköterska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0