el helg in las kortas dragas

min helg började i att se premiären av teatertreornas slutproduktion "i skuggan". helt makalöst bra, jag är imponerad! jag känner på mig att det kommer vara hög standard på produktionerna iår..
det bar vidare ut till linnea och olof som hade homecomingparty för olof, mycket roligt! där i dimman träffade jag på jesper och sara och vips så var vi påväg till svärdsjö. mysmysmys hos jesper, earlybird upp nästa morgon för det bar av till söderhamn. danstävling, heja, peppa, mysa, pysa. seeeen åkte vi direkt till vika och bea beanäs, där det bjöds på paella, cheesechunz (eh) och tusen annat fett. totally awesome och precis vad jag behövde.

en helt oplanerad och spontan helg som bara blev perfekt. nu måste jag plugga för imorgon ska jag debattera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0