Hemma

Efter en grym helg i Stockholm är jag nu tillbaka på hemmaplan.
Maskeraden i lördags var sjukt kul, jag och ebba briljerade som Sandy och Danny ur grease.
Crazyness, word.
Igår gick vårat tåg 19.45, men när vi satt på tunnelbanan påväg dit blev den såklart inställd efter halva, eftersom någon hade hoppat framför. Vafan. Ersättningsbuss och irriterade stockholmare. Ännu mer irriterade falubor. Missar tåget med 10 sek. VaFan. Nästa tåg som går 22.10.. inställt. Skäll på sj och sl och systemet i största allmänhet. Jag och ebba slutar på ännu en ersättningsbuss som går från sthlm 22.37, får stå i en kvart och frysa, tre på natten på falustation innan taxijäveln kommer. VAFAN.

Men jag är nöjd med helgen ändå och vill framföra att jag har världens bästa syster. Word. Bilder kommer.

Nu kommer en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0