Festival

Konserten var grym. Se den!
Imorgon har jag genetikprov och jag kan abslout ingenting, förutom hur celldelningen går till. Jag har också mitt sista matte b-prov och jag dör, för jag är så nervös och mår nästan illa bara jag tänker på morgondagen. Det enda bra är att jag är ledig hela dagen (förutom mina två superviktiga prov) så jag hinner plugga. Men det kommer bli en lång natt.. Det som också är dumt är att alla naturare har sina nationella matteprov typ på onsdag, så alla pluggar järnet och ingen kan hjälpa mig med min dumma genetik och min dumma matte. Fan. Och det är så jävla lockande att bara lägga sig i soffan, äta tigerkaka och titta på Prison Break.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0